ПАСПОРТ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ (АУКЦІОНУ) З ПРОДАЖУ ПРАВ ВИМОГИ АТ «ДЕЛЬТА БАНК» 31.07.2018 Р. НА ЄДИНИЙ КАБІНЕТ

2 липня 2018

729120

ПАСПОРТ ВІДКРИТИХ ТОРГІВ (АУКЦІОНУ) З ПРОДАЖУ ПРАВ ВИМОГИ АТ «ДЕЛЬТА БАНК» 31.07.2018 Р. НА ЄДИНИЙ КАБІНЕТ

 

№ лоту

Найменування активу/стислий опис активу та забезпечення

Початкова (стартова) ціна лоту, грн.(з/без ПДВ, згідно чинного законодавства)

Мінімальна ціна лоту , грн. (з/без ПДВ, згідно чинного законодавства)

Публічний паспорт активу (посилання)

F11GL25534

Право вимоги за кредитним договором №НКЛ-2011034 від 12.11.2012 року*, укладеним з юридичною особою. Забезпечення: 1. Майнові права на отримання грошових коштів, згідно Договору про надання послуг з організації перевезень вантажів, укладеного з юридичною особою. Заставодавцем є Позичальник. 2. Майнові права на отримання в оренду 200 напіввагонів в термін, згідно Договору оренди вагонів, укладеного з юридичною особою. Заставодавцем є Позичальник. 3. Договір поруки з фізичною особою. *Продаж відбувається за згодою заставодержателя.

31.07.2018 - 9 051 227,06

1 810 245,41

169311

F11GL25535

Право вимоги за кредитним договором №500007017500018-2 від 15.08.2012 року*, укладеним з юридичною особою. Забезпечення: 1.Будівля кафе з дискотекою, загальна площа - 1 634,9 кв.м., за адресою: Донецька обл., місто Донецьк, проспект Ілліча. Іпотекодавцями є юридичні особи. 2. Договір поруки з юридичною особою. 3. Договір поруки з фізичною особою.*Продаж відбувається за згодою заставодержателя.

31.07.2018 - 3 921 017,04

784 203,41

169211

F11GL25536

Право вимоги за кредитним договором №37/КВ-07 від 07.11.2007 року*, укладеним з юридичною особою. Забезпечення: 1.Нежитлові приміщення - адміністративно побутовий корпус, загальна площа 1 631,3 кв.м., за адресою: м. Полтава, вул. Червонофлотська. Іпотекодавцем є Позичальник. 2.Договір поруки з фізичною особою (2 договора).*Продаж відбувається за згодою заставодержателя.

31.07.2018 - 5 641 781,12

1 128 356,22

169212

 

Номер та дата рішення Фонду про затвердження умов продажу активів

№ 1275 від 23.05.2018 р.

Організатор відкритих торгів (аукціону)

ЄДИНИЙ КАБІНЕТ -

Посилання на перелік організаторів відкритих торгів (аукціонів):http://torgi.fg.gov.ua/prozorrosale

Учасники відкритих торгів (аукціону)

Юридичні особи та фізичні особи (продаж прав вимог за кредитними договорами або договорами забезпечення виконання зобов’язання не може здійснюватися боржникам та/або поручителям за такими договорами)

Розмір гарантійного внеску

5% (п`ять) відсотків від початкової ціни реалізації лотів

Вимоги щодо кількості зареєстрованих учасників відкритих торгів (аукціону)

Відкриті торги (аукціон) не можуть вважатися такими, що відбулися, у разі відсутності ставки.

Банківські реквізити для перерахування гарантійного внеску

Перерахування гарантійного внеску здійснюється на поточний рахунок організатора відкритих торгів (аукціонів), на електронному майданчику якого зареєструвався учасник. Інформація про банківські реквізити організаторів відкритих торгів (аукціонів) розміщені за наступним посиланням: http://torgi.fg.gov.ua/prozorrosale

Крок аукціону

1% (один) відсоток від початкової ціни реалізації лотів

Порядок ознайомлення з активом у кімнаті даних

Для ознайомлення з активом у кімнаті даних необхідно подати заявку про зацікавленість у придбанні активу та підписати договір щодо нерозголошення банківської таємниці та конфіденційної інформації (http://torgi.fg.gov.ua/nda). Для ознайомлення з активом у Віртуальній кімнаті даних (для кредитів юридичних осіб, заборгованість за якими перевищує 5 млн. грн.) необхідно діяти згідно з інструкцієюhttp://torgi.fg.gov.ua/help/poryadok, посилання на договір конфіденційності http://torgi.fg.gov.ua/nda2. Заявки подаються в паперовому та електронному вигляді на наступні адреси:

1) ФГВФО, 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, будинок 17; електронна пошта: cn-zaiavka_nda@fg.gov.ua;

2) АТ «Дельта Банк» Тел. (044) 500-00-18, м. Київ, б-р..Дружби Народів, 38; електронна пошта: info@deltabank.com.ua [ mailto:info@deltabank.com.ua ] . Тел. (044) 500-00-18,

Контактна особа банку з питань ознайомлення з активом

8-044-500-00-18

Дата проведення відкритих торгів (аукціону)

31.07.2018

Час проведення відкритих торгів (аукціону)/електронного аукціону

Електронний аукціон розпочинається в проміжок часу з 9-30 год. до 10-00 год. 
Автоматичне покрокове зниження ціни лоту – розпочинається в проміжок часу з 9-30 год. до 10-00 год. та завершується в проміжок часу з 16-15 год. до 16-45год. (загальна тривалість складає 6 годин 45 хвилин);
Етап подання цінових пропозицій - з 16-15 год. до 17-00 год. (загальна тривалість складає 15 хвилин) :
- Період подання закритих цінових пропозицій – з 16-15 год до 16-55 год. (загальна тривалість складає 10 хв)
- Період подання цінової пропозиції – з 16-25 год. до 17-00 год. (загальна тривалість складає 5 хвилин)

Термін прийняття заяв про участь у відкритих торгах (аукціоні)


 

Дата початку прийняття заяв – з дати публікації оголошення.

Кінцевий термін прийняття заяв: 31.07.2018 до 16:00

Електронна адреса для доступу до відкритих торгів (аукціону)/електронного аукціону

www.prozorro.sale

Кінцева дата перерахування гарантійного внеску

31.07.2018 до 16:00

Гарантійний внесок вважається сплаченим з моменту його зарахування на банківський рахунок оператора, якщо це відбулося не пізніше ніж за одну годину до закінчення кінцевого терміну прийняття заяв про участь/прийняття закритих цінових пропозицій.

Розмір реєстраційного внеску

Реєстраційний внесок відсутній.

Кожний учасник відкритих торгів (аукціону) погоджується з Регламентом роботи електронної торгової системи щодо проведення відкритих торгів (аукціонів) з продажу активів банків, в яких запроваджено процедуру тимчасової адміністрації або ліквідації, який розміщений на веб-сайті організатора відкритих торгів (аукціонів), та зобов’язаний у разі визнання його переможцем сплатити такому організатору відкритих торгів (аукціонів) винагороду за проведення аукціону.