Дельта Банк виплатив вкладникам 46 млрд грн за перше півріччя 2014 року

21 серпня 2014

За результатами першого півріччя 2014 року Дельта Банк виплатив 33,39 млрд грн фізичним особам та 12,37 млрд грн юридичним особам. Загальний обсяг виплат банку склав майже 46 млрд грн.

Дельта Банк — один із найбільших універсальних банків України, який сьогодні обслуговує більш ніж 4 млн клієнтів. Депозитний портфель клієнтів банку станом на 01.07.2014 року склав 26,43 млрд грн, з них 21,89 млрд грн — строкові кошти фізичних осіб. Сьогодні Дельта Банк є 3-м у рейтингу банків за розміром депозитного портфелю коштів фізичних осіб в українських банках.

«Своєчасну виплату депозитів і відсотків забезпечує наш зважений підхід до кредитування та, відповідно, контроль за вчасним погашення боргу з боку позичальників. Оскільки банк виступає гарантом фінансової стабільності для своїх вкладників, ми зобов’язані дотримуватися жорсткої позиції в роботі з недобросовісними позичальниками. Саме тому ми посилили свою роботу з неплатниками — це дозволяє нам виконувати свої зобов’язання перед депозитними клієнтами. Але водночас, розуміючи складність ситуації в країні та особливі потреби деяких категорій громадян, ми розробили спеціальні кредитні умови для мобілізованих українців та жителів сходу України», — говорить Олена Попова, Голова Ради Директорів АТ «Дельта Банк».

Фінансові результати діяльності Дельта Банку за перше півріччя 2014 року демонструють стабільний розвиток та фінансову стійкість банку. 22-го липня 2014 року зареєстрований статутний капітал Дельта Банку збільшився на 60 % до 3,7 млрд грн, а станом на 01.07.2014 р. займає 4-е місце за розміром чистих активів з 61,5 млрд грн.

Найближчим часом Дельта Банк планує розширити пропозиції продуктової лінійки депозитів та вдосконалити можливості карткових продуктів. Крім того, найближчим часом банк буде підвищувати свою участь на ринку послуг Banсassurance та розвивати платіжний бізнес. Окрім цього для посилення своєї позиції Дельта Банк продовжує активно інвестувати в розвиток IT-технологій, інноваційні підходи цільового маркетингу та розробку рішень та послуг в області бізнес-аналітики.

Довідкова інформація