Дельта Банк впровадив новий функціонал з управління опцією кешбек в myDELTA

15 липня 2014

Дельта Банк як інноваційний універсальний банк постійно вдосконалює і розширює функціонал своїх сервісів. Клієнти банку тепер можуть самостійно управляти опцією кешбек завдяки новим можливостям в інтернет-банкінгу myDELTA.

Суть нового функціоналу полягає в тому, що банк надає можливість клієнту самостійно ініціювати виплату нарахованих йому в рамках програми «Повертаємо гроші» бонусів. Щоб скористатися цим сервісом, потрібно зайти в свій особистий кабінет myDELTA. Там клієнт побачить спеціальний бонусний рахунок, на який за кожен розрахунок платіжною або кредитною карткою йому нараховується кешбек у вигляді бонусів. Для виплати бонусів достатньо натиснути кнопку «ВИПЛАТИТИ БОНУСИ». Після її натискання на картковий рахунок приходить нарахована клієнту сума грошових коштів.

Нова функціональність персонального кабінету для управління опцією кешбек в рамках оновленої програми «Повертаємо гроші» набуває чинності з 15 липня 2014 року.

«Кешбек стає все більш популярним серед наших клієнтів, оскільки ідея повернення реальних грошей набагато привабливіша за будь-які знижки. Самостійне управління виплатою бонусів — те, що допоможе нашим клієнтам відчути всі плюси нашої програми лояльності. І це тільки початок. Знання цільової аудиторії дає можливість банку постійно розвивати і доповнювати програму лояльності відповідно до потреб наших клієнтів», — зазначає Марина Квашніна, заступник голови ради директорів АТ «Дельта Банк».