Дельта Банк розповів про інноваційні підходи в цільовому маркетингу на II Форумі Forbes «УСПІХ В РІТЕЙЛІ»

6 червня 2014

Іван Гриценко, директор департаменту цільового маркетингу та клієнтської аналітики АТ «Дельта Банк», виступив на II Форумі Forbes «УСПІХ В РІТЕЙЛІ», який пройшов 5 червня 2014 року в Fairmont Grand Hotel Kyiv. Темою виступу стали «Інноваційні підходи в управлінні маркетинговими кампаніями в роздрібному бізнесі». У спільній презентації з SAS Україна в рамках секції «Підвищення ефективності мережі» експерт розповів про кращі світові практики в галузі цільового маркетингу та клієнтської аналітики, а також про те, як вони застосовуються в Дельта Банку. У ході доповіді була розкрита тема впровадження рішення SAS Marketing Automation.

«Зміни в управлінні маркетинговими кампаніями, в підходах і практиках аналітики — тільки один з невеликих кроків з боку нового — високотехнологічного та інноваційного — Дельта Банку. Паралельно ми впроваджуємо передові практики в усіх напрямках діяльності банку. Я вважаю, що майбутнє за тими, хто не боїться змінюватися та не зупиняється у своєму розвитку. Дельта Банк — успішний тому приклад», — розповідає Іван Гриценко.

Окрім презентації досвіду використання кращих світових практик у цільовому маркетингу, Дельта Банк анонсував інноваційну пропозицію рітейлерам: об’єднати зусилля у зборі та обробці Big Data для збільшення ефективності спільних кампаній.

«Рітейл має доступ до історії покупок та програм лояльності, а у банків завжди є актуальна контактна інформація щодо клієнтів та розмірів їх гаманців. Наприклад, ми знаємо, скільки клієнти залишають у вас, скільки — у конкурентів, де вони бувають ще, через який період часу готові будуть прийти до вас знову. Пропоную об’єднуватися!», — зазначив представник банку.

Інноваційні підходи в напрямку цільового маркетингу і можливості аналітиків Дельта Банку зацікавили представників усіх сфер рітейлу. Відгукнувшись на заклик об’єднуватися, рітейлери можуть активніше стимулювати існуючих клієнтів до споживання товарів/послуг, а також більш ефективно залучати клієнтів конкуруючих компаній.


Про SAS Україна — Компанія SAS є найбільшою в світі приватною IT-компанією, що спеціалізується на розробці та продажу рішень і послуг в сфері бізнес-аналітики.

Компанія заснована в 1976 році, і сьогодні в її 400 офісах по всьому світу працюють більше 13,7 тис. співробітників. Протягом 38 років річний дохід SAS постійно зростав і в 2013 р. досяг 3,02 млрд доларів. Клієнтами SAS є більш 70 тисяч організацій у 139 країнах світу.

Довідкова інформація