Дельта Банк впровадив шаблони введення реквізитів в сервіс «Дельта Платежі»

27 травня 2014

Користувачам сервісу «Дельта Платежі» тепер не потрібно постійно вводити одні й ті ж дані в платіжну форму. Створення шаблону дозволило клієнтам один раз ввести і зберегти інформацію, яка надалі перебуватиме у полі введення. Це значно спрощує процес оплати і економить час користувачам сервісу.

При повторному поповненні рахунку мобільного телефону за допомогою Інтернет-банкінгу myDELTA не потрібно знову вибирати одержувача і заповнювати номер телефону. У полі вже буде знаходитися інформація, яку ви ввели раніше. За необхідністю користувач зможе змінити суму оплати або іншу інформацію. При оплаті комунальних платежів наступного разу користувачеві не знадобиться знову шукати одержувача, вибирати послугу, вводити номер особового рахунку — все це буде відображено у відповідних полях. Клієнту тільки залишається поміняти суму і натиснути «Сплатити».

На сьогодні користувачам вже доступні шаблони з реквізитами, які були внесені, починаючи з 15 травня. Збережені дані клієнт може побачити і відредагувати в блоці «Мої платежі».

Ця можливість була включена у функціонал сервісу у відповідь на прохання клієнтів Дельта Банку. Ми просимо наших активних користувачів надсилати пропозиції, які після аналізу можуть бути впроваджені, на адресу — payments@deltabank.com.ua.

Довідкова інформація