Дельта Банк відобразив у рекламній кампанії нові підходи до клієнта

12 травня 2014

12 травня стартувала національна рекламна кампанія Дельта Банку, в якій українці отримують відповідь на економічні виклики сьогодення. Відтепер клієнти банку за допомогою оновленого платіжного функціоналу myDELTA можуть провести необхідну кількість платежів без комісії і збільшити суму залишку на рахунку «Ощадної картки № 1» або «Пенсійної картки» до 18%.

«У нових умовах клієнт очікує результат тут і зараз. Йому потрібен універсальний платіжний банк з вигідними умовами для задоволення повсякденних і довгострокових фінансових потреб. Розуміння цього дало нам імпульс переглянути стратегію: у той час, коли банки заробляють на платежах, Дельта Банк скасовує комісію на масові онлайн-платежі. Крім того, ми збільшуємо залишок на ощадній та пенсійній картці до 18%, — говорить Заступник Голови Ради Директорів АТ „Дельта Банк“ Валентина Дудко. — Нова рекламна кампанія має на меті підтримати впевненість наших клієнтів у тому, що Дельта Банк є оазисом стабільності та джерелом нових можливостей для заробітку в будь-яких умовах. Дельта Банк в будь-який час залишається правильним фінансовим партнером, який пропонує рішення для найбільш актуальної потреби нашого клієнта — платіжної».

Дельта Банк дає можливість користувачам Інтернет-банкінгу myDELTA заощадити за рахунок відсутності комісії на всі платежі до 3 000 грн. Платежі без комісії охоплюють всі сфери життя клієнта: тепер без додаткових витрат можна сплатити комунальні послуги, поповнити рахунок на телефоні, сплатити за навчання тощо.

Переглянути відео.

Довідкова інформація