В myDELTA операції з платежами стали зручнішими, а нагадування пароля — простішим

3 квiтня 2014

Шановні клієнти!

Якщо ви забули свій пароль для входу до системи Інтернет-банкінгу myDELTA, більше не треба звертатися до відділення банку. Скористайтесь розділом «Забули пароль або логін» на сторінці авторизації, та одноразовий пароль буде відправлено у СМС-повідомленні на ваш телефон. Після успішної авторизації вам буде запропоновано змінити пароль на новий.

Зверніть увагу! Якщо ваш доступ з будь-якої причини заблокований, або ви ще не підключені до системи — рекомендуємо звернутися до найближчого відділення.

Друге нововведення стосується спрощення операцій з переказами на кредитні картки Дельта Банку: щоб перевести необхідну суму грошей, достатньо знати лише номер картки отримувача. Тепер немає потреби створювати платіж з повним зазначенням реквізитів рахунку отримувача (коди МФО, ЄДРПОУ тощо).

Ми продовжуємо працювати над поліпшенням функціональності системи Інтернет-банкінгу myDELTA.

Довідкова інформація