Дельта Банк забезпечить будь-яку компанію своїм сервісом проведення платежів «Міні Дельта»

2 квiтня 2014

Дельта Банк запустив інноваційний сервіс «Міні Дельта», який дозволяє клієнтам (корпоративного сектора, МСБ, СПД) проводити платежі будь-якої складності не виходячи з офісу.

«Міні Дельта» — це спеціальний сервіс, що базується на корпоративному клієнт-банкінгу. За функціоналом він є «віртуальною касою» банківського відділення і має ряд додаткових переваг:

  • Проста та безкоштовна процедура підключення користувачів. При оформленні договору на прийом платежів не потрібно ніяких додаткових угод. Достатньо надіслати заявку онлайн, а потім укласти стандартний договір у відділенні банку.
  • Швидка процедура реєстрації користувачів. Співробітникам компанії, які працюватимуть з даним сервісом, не потрібно йти у відділення банку, писати заяву на підключення, кожному укладати окремий договір тощо. Все, що необхідно, — це ввести код, який прийде на мобільний телефон, і підтвердити свою згоду з умовами користування на порталі mini.deltabank.com.ua.
  • Кастомізованість. Сервіс дозволяє налаштувати платежі в першу чергу враховуючи специфіку конкретного одержувача. Наприклад, для страхових компаній — платежі за поліси, для туристичних компаній — за путівки.
  • Високий рівень юзабіліті. Знайти потрібного одержувача в загальному списку можна швидко і легко.
  • Можливість сплатити рахунок зі своєї особистої картки.
  • Можливість працівнику декількох підприємств підключити до системи одразу всі з них. Наприклад, якщо бухгалтер або адвокат працює одночасно на кілька компаній, заводити окрему «віртуальну касу» під кожну з них не потрібно.
  • Можливість надавати реєстр виконаних платежів.

Сервіс уже працює, підключені перші клієнти. Для підвищення його якості та поліпшення юзабіліті триває постійний збір відгуків для оперативного покращення сервісу. Зворотний зв’язок можна дати безпосередньо на порталі mini.deltabank.com.ua, не виходячи з програми. Також найближчим часом планується впровадити сервіс онлайн-підтримки, щоб користувач негайно міг отримати відповідь на своє питання стосовно роботи з даним сервісом.

«Якісне віддалене обслуговування та надання послуг — це вже не просто актуальний тренд у сучасному банкінгу, а обов’язкова вимога, яку клієнти ставлять до свого банку. Такий підхід значно полегшує здійснення високочастотних і рутинних операцій, скорочує час надання сервісу та забезпечує ефективне управління грошовими потоками», — коментує Марина Квашніна, заступник голови ради директорів АТ «Дельта Банк».

Потенційними клієнтами сервісу є туристичні фірми, страхові компанії, адвокатські та нотаріальні контори тощо, — ті компанії, для яких фактор «тут і зараз» є вирішальним. Здійснення платежів без зволікань, а одразу, як тільки клієнт вирішив скористатися послугою компанії, підвищує її конкурентоспроможність та рівень сервісу.

Довідкова інформація