Дельта Банк здобув перемогу в 5 категоріях рейтингу «Банківські МедіаВершки»

21 березня 2014

Дельта Банк здобув перемогу в 5 категоріях рейтингу «Банківські МедіаВершки» за підсумками 2013 року, який проводиться дослідницькою компанією «NOKs fishes». Рейтинг присвячений представленості банків у соціальних мережах, блогах і форумах.

Зокрема, Дельта Банк визнаний переможцем у наступних номінаціях:

  • «МедіаВелетень» № 1 у темі «Банківські картки»
  • «МедіаВелетень» № 1 у темі «Інтернет-банкінг»
  • «МедіаВелетень» № 1 у темі «Депозити»
  • «МедіаВелетень» № 1 в темі «Обслуговування»
  • «МедіаВелетень» № 1 у темі «Кредити»

Слід зазначити, що всі ці теми є найбільш актуальними серед топ-15 тем ринку за версією NOKs fishes. Це означає, що Дельта Банк дуже добре відчуває і розуміє клієнта, а його комунікаційна політика є завжди актуальною.

NOKs fishes пояснює таке безперечне лідерство Дельта Банку в рейтингу великою кількістю клієнтів, глибоким проникненням продуктів банку на ринок і поширеністю інтернет-банкінгу myDELTA.

Даний рейтинг NOKs fishes об’єднує перші дві групи банків за розмірами активів, згідно з класифікацією НБУ. Процес вибору переможців складається з двох етапів. На першому етапі визначаються найбільш реальні претенденти на звання «МедіаВелетень» і «МедіаЕстет». На другому етапі підводяться остаточні підсумки активності банків і визначаються переможці.

Довідкова інформація