Дельта Банк — назустріч вашим побажанням!

16 грудня 2013

Дельта Банк працює заради того, аби створювати не просто цікаві та корисні продукти та сервіси, а такі, що відповідають потребам та побажанням наших клієнтів! Саме ви, наші любі клієнти, надихаєте нас на плідну працю! Завдяки вашій активній участі в оцінці та вдосконаленні наших продуктів та послуг ми невпинно рухаємося вперед. Адже ідеальний банк — це той, який розмовляє з клієнтом однією мовою та дослухається до його побажань.

Дозвольте відрекомендувати — Віктор Смоляк. Він знає про Дельта Банк все або майже все. Віктор — один з найбільш активних та улюблених наших клієнтів, один з перших бере участь в тестуванні нових продуктів та послуг, надає свої коментарі щодо переваг або недоліків нововведень. За таку активність ми вирішили відзначити улюбленого клієнта цінним призом та пам’ятною грамотою. То ж тепер Віктор має новенький планшет iPad mini і нагоду бути мобільним користувачем системи інтернет-банкінгу myDELTA всюди, де є wi-fi.

Звертаємо вашу увагу, що з метою забезпечення безперебійного зв’язку і максимального комфорту наших клієнтів, банк пропонує ряд альтернативних каналів зв’язку. У вас є можливість:

  • скористатися послугою «Запитів до банку» в СДБО «myDelta»;
  • зателефонувати до Контакт-центру за номерами: 044 428-95-95 або 0 800 500 600;
  • заповнити форму зворотного зв’язку, розміщену на сайті банку;
  • направити ваші зауваження та пропозиції на електрону адресу: info@deltabank.com.ua або consultant@deltabank.com.ua.

Довідкова інформація