Дельта Банк став HR-брендом України!

4 грудня 2013

Банк визнано одним з кращих в номінації «Регіон»

28 листопада в Києві відбулася церемонія нагородження переможців проекту «Премія HR-бренд Україна 2013». Проект «Премія HR-бренд» — це професійний «Оскар» у роботі з персоналом.
У проекті «Премія HR-бренд Україна 2013» взяли участь 38 українських та міжнародних компаній, на здобуття премії було надано 49 проектів у 4 основних номінаціях: «Столиця», «Регіон», «Україна», «Світ».

У номінації «Регіон» нагороду другого ступеня здобув Дельта Банк. Слід зазначити, що Дельта Банк став єдиним представником банківської сфери, який отримав перемогу у основних номінаціях конкурсу.

Дельта Банк презентував на конкурсі HR-стратегію щодо переносу бізнес процесів сервісних підрозділів із Києва у Полтаву, побудови корпоративної культури на територіально відокремленому майданчику, де сьогодні працює майже 600 співробітників.

У проекті Дельта Банку «Полтавський операційний майданчик — старт успішної кар’єри» відображена комплексна програма заходів щодо залучення, мотивації, навчання та утримання персоналу Контакт-центру, стратегія і тактика щодо побудови бренду Дельта Банку як надійного роботодавця для полтавської молоді.

В рамках проекту «Премія HR-бренд» були презентовані шість ключових елементів комплексної програми «Дельта Банк — старт успішної кар’єри»:

1. Програма довгострокового співробітництва з вищими навчальними закладами та центрами зайнятості.
2. Програми функціональної підготовки cпівробітників операційного майданчика.
3. Чітка та прозора система кар’єрного зростання співробітників, які влаштовуються на роботу без досвіду роботи та банківського стажу.
4. Програма підготовки внутрішнього кадрового резерву для закриття менеджерських позицій: «Школа менеджменту», «Школа лідерства», «Школа наставництва».
5. Програма «Визнання» — визнання та популяризація найкращих результатів роботи співробітників (конкурс «Найкращий працівник», «Найкращий підрозділ» та ін.).
6. PR-кампанія щодо формування іміджу Дельта Банку як привабливого роботодавця.

Дельта Банк вперше брав участь у такому престижному конкурсі. Для участі у премії були оформлені конкурсна заява, презентація проекту, його докладний опис та безліч детальних викладень та додатків (всього 24 файли!), які відображають HR-стратегію, методи реалізації, інструменти роботи та результативність обраної стратегії.

Про ефективність впровадженої програми свідчать цифри: за результатами опитування співробітників Полтавського майданчика рівень задоволеності становить 85,3% — вони вважають Дельта Банк привабливим роботодавцем. Середній стаж роботи працівників на 6,5 міс. більше, ніж на локації в Києві, при цьому збільшилася частина співробітників з досвідом роботи більше двох років і становить 22%. 35 менеджерських позицій закриті за рахунок внутрішнього кадрового резерву. За 2 роки вертикальну кар’єру зробили 22% співробітників майданчика, горизонтальну — 15,2%. Контакт-центр Полтавського операційного майданчика Дельта Банку двічі ставав найкращим серед контакт-центрів банків України.

«Дельта Банк — один із лідерів з працевлаштування полтавської молоді, — зазначає Юлія Бєлова, начальник департаменту персоналу АТ „Дельта Банк“. — У Контакт-центр ми запрошуємо кандидатів без стажу, забезпечуємо повним соцпакетом. Молодь тут отримує старт для своєї кар’єри та цікавий досвід роботи. Висока оцінка престижного конкурсу дає привід для гордості та є підтвердженням професійності команди, яка працює над програмою».
Повноцінна робота з персоналом — невід’ємна складова розвитку Дельта Банку, одного із лідерів банківського сектору.

Довідка:
«Премія HR-бренд» — це незалежна щорічна премія, яка вручається за найбільш успішну роботу з репутацією компанії як роботодавця. Це визнання успіху компанії у бізнесовій спільноті, серед експертів, колег і клієнтів. Цей конкурс дає можливість учасникам розповісти про свої кращі практики та проекти професійному співтовариству й усьому ринку праці, а також перейняти успішний досвід своїх колег. Це найбільш авторитетна нагорода України в сфері управління персоналом".

Довідкова інформація