Справжні клієнти Дельта Банку розповіли про переваги кредитних карток банку в новій телевізійній рекламі

28 жовтня 2013

Сьогодні на провідних ТБ-каналах України стартувала рекламна кампанія кредитних карток від Дельта Банку. Її головною особливістю стала участь у якості акторів ролика реальних клієнтів Дельта Банку, які певний час користуються кредитними картками і оцінили їх переваги на своєму досвіді. Вони розповіли про те, які опції кредитної картки найактивніше використовують і рекомендують іншим.

У серії сюжетів клієнти показані в щоденних життєвих ситуаціях. Справжні юрист, приватний підприємець і менеджер з продажу розповіли про відновлювальну кредитну лінію, грейс-період і кеш-бек, дали рекомендації щодо найбільш раціональних варіантів використання продукту.

«Ми будуємо відкриті довірчі відносини з нашими клієнтами, тому запропонували їм самим розповісти про досвід використання карти, — відзначає Вікторія Левашова, бренд-менеджер каналу споживчого кредитування АТ „Дельта Банк “, - Для банку важливо, щоб умови продукту були максимально прозорими і зрозумілими».

Перш ніж стати героями рекламного сюжету, клієнти пройшли професійні акторські проби. У кастингу взяли участь кілька десятків клієнтів Дельта Банку різного віку та роду занять. В результаті суворим режисерським рішенням були відібрані троє. Незважаючи на відсутність досвіду зйомок, всі учасники продемонстрували завзятість і силу характеру, адже не все виходило з першого разу, але в підсумку досвід зйомок клієнтам припав до душі. «Оскільки знімався я вперше в житті, то запам’яталося все! — Ділиться враженнями юрист Валентин Чалий. — Дуже вразило те, що для зйомки такого невеликого ролика трудиться така кількість людей! Все відбувалося у дуже дружній обстановці, починаючи від підбору одягу і закінчуючи порадами і зауваженнями режисера. Готовий зніматися ще!».

Режисер рекламного ролика, Міхаль Булик (Польща), зазначив, що зйомка тестімоніала (коли звичайні люди діляться з глядачем досвідом користування продуктом) дає можливість зустрітися і працювати з людьми, які ніколи не перебували перед камерою. «Це створює унікальну правдивість, таку, яку навіть досвідчені актори передати не зможуть. Взаємодія зі справжніми клієнтами освіжає, тому що ти повинен пристосувати свою роботу до особистості реальної людини, що дещо відрізняється від звичайної зйомки. Такі проекти більш несподівані, і в основному, створюються прямо на майданчику», — сказав один з творців реклами.

Дивіться серію наших нових роликів «Тисячі українців рекомендують» у YouTube!

Довідкова інформація