Дельта Банк розширив можливості Системи «myDELTA»

18 вересня 2013

Шановні клієнти!

Раді повідомити вам, що Дельта Банк розширив можливості дистанційного обслуговування, додавши нові опції — закриття поточних рахунків та зміну контактних даних в Системі «myDELTA».

Відтепер ви маєте можливість, не звертаючись до відділення банку, подати заявку на закриття поточного рахунку (крім рахунку, до якого відкривається Інтернет-банк), або змінити свої контактні дані: номер робочого та домашнього телефону, а також адресу проживання.

Опція закриття поточного рахунку доступна в розділах меню Системи «myDELTA»: «Поточний рахунок», «Дебетні картки», «Кредитні картки» у підменю «Інформація за рахунком».

Опція зміни контактних даних в Системі «myDELTA» доступна в розділі «Дані Клієнта».

Довідкова інформація