Обслуговування в Контакт-центрі Дельта Банку тепер ще зручніше та швидше!

2 серпня 2013

Шановні клієнти!

Дельта Банк приготував черговий надзвичайно корисний сервіс для економії вашого часу! Тепер, зателефонувавши до Контакт-центру, не потрібно відповідати на численні питання оператора, називаючи свої особисті дані.

Зберегти дорогоцінний час допоможе ТПІН-код — ваш телефонний персональний ідентифікаційний номер. Вам всього один раз потрібно знайти 2 хвилини і зателефонувати до Контакт-центру банку, за допомогою підказок згенерувати свій особистий ТПІН-код. Все дуже просто!

3 причини скористатися послугою ТПІН-код:

  • Це зручно і швидко — ви більше не будете відповідати на додаткові питання оператора.
  • Безпека та захист ваших персональних даних.
  • Не потрібно тримати «під рукою» паспорт, ІПН, картку і т.п.

Залишайтеся з Дельта Банком — ми знаємо простий спосіб заощадити ваш час!

За більш детальною інформацією звертайтеся до оператора Контакт-центру Банку за телефоном 044 428 95 95, або читайте тут.

Довідкова інформація