До уваги клієнтів! Правила банківського обслуговування фізичних осіб в АТ «Дельта Банк»

22 березня 2013

Шановні клієнти!

Повідомляємо, що 20 березня 2013 року були затверджені Правила банківського обслуговування фізичних осіб у Публічному акціонерному товаристві «Дельта Банк».

Звертаємо вашу увагу, що через 30 календарних днів з моменту оприлюднення цих Правил на Офіційному сайті Банку/ сайті Delta Premier нижченаведені документи будуть викладені в новій редакції, а саме — в редакції таких Правил банківського обслуговування фізичних осіб у Публічному акціонерному товаристві «Дельта Банк», із переходом до Клієнтів та Банку усіх прав та обов‘язків, що виникли відповідно до вищезазначених у цьому пункті документів, в їх редакції за такими Правилами відповідно до виду обраних банківських послуг:

  • Правила надання банківських послуг фізичним особам за поточними рахунками з використанням платіжної картки у національній та іноземній валюті, затверджені рішенням Ради Директорів АТ «Дельта Банк» від «27» жовтня 2010р. (протокол № 294);
  • Пропозиція АТ «Дельта Банк» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб — клієнтів Delta Premier, затверджена рішенням Ради Директорів АТ «Дельта Банк» від «11» липня 2012р. (протокол № 390);
  • Правила надання банківських послуг при здійсненні кредитування фізичних осіб у Публічному акціонерному товаристві «Дельта Банк», затверджені рішенням Ради Директорів АТ «Дельта Банк» від «18» липня 2012р. (протокол № 392);
  • Пропозиція АТ «Дельта Банк» на укладання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб, затверджена рішенням Ради Директорів АТ «Дельта Банк» від «22» серпня 2012р. (протокол № 398).

Довідкова інформація