Дельта Банк відсвяткував другу річницю свого Контакт-центру в Полтаві

26 вересня 2012

21 вересня 2012 р. Дельта Банк провів День відкритих дверей у Контакт-центрі в Полтаві, на базі якого працює кадрова програма «Дельта Банк — старт моєї успішної кар’єри». Запрошені ЗМІ, представники провідних ВНЗів Полтави і просто зацікавлені особи змогли власними очима побачити, як змінився Контакт-центр за минулий рік та які перспективи в нього попереду.

Представники Дельта Банку провели для гостей екскурсії по приміщеннях майданчика, показали умови, в яких працюють нові і колишні підрозділи, презентували зміни у кадровій програмі «Дельта Банк — старт моєї успішної кар’єри» та переваги Контакт-центру як місця роботи. Гості, які зацікавилися працевлаштуванням, одразу залишили свої анкети для подальшої взаємодії з менеджерами майданчика.

На сьогодні штат працівників полтавського майданчика, який за день обробляє приблизно 7000 вхідних дзвінків з усіх куточків України та понад 5000 запитів і кейсів клієнтів, складає 324 чол. Кадровий резерв формується за рахунок випускників та студентів 4-5 курсів вищих навчальних закладів Полтави — Дельта Банк працює майже зі всіма ВНЗми регіону. В ході спілкування з їхніми представниками, Олександр Чуприна, керівник Контакт-центру, отримав цінний подарунок від В.Л. Гриценко, керівника Центру Кар’єри Полтавського університету економіки і торгівлі — книгу «Полтавський університет економіки і торгівлі. 50 років» на знак того, що навчальний заклад і Дельта Банк разом створюють історію міста. Адже університет готує сильних спеціалістів, здатних змінити життя регіону на краще, а Дельта Банк працевлаштовує їх.

І перспективи очевидні: за рік роботи на майданчику з вчорашніх випускників 8 осіб вийшли на позиції начальників відділів, 14 — стали начальниками сектора і супервізорами, 19 співробітників підвищили до провідних фахівців-наставників. Для них місце роботи вже стало рідним: в ході екскурсій гості побачили міні-експозиції красивих речей, які працівники Контакт-центру майструють своїми руками в годину дозвілля для емоційного розрядки.

Євген Плотиця, заступник Голови Ради Директорів АТ «Дельта Банк», куратор Контакт-центру у Полтаві:

— Контакт-центр відображає розвиток самого Дельта Банку. Число наших клієнтів постійно зростає, вони потребують професійного обслуговування, відповідно, росте й команда майданчика. Тому до кінця року плануємо збільшити кількість працівників до 400 чол.

Як і в банку, в Контакт-центрі розвиваються нові напрямки, а саме, робота з ризиками, VIP-центр, Відділ підтримки внутрішніх клієнтів та інші. Для цих підрозділів обладнані спеціальні приміщення, які дозволяють працювати у комфорті.

Полтавський майданчик — наша велика гордість: всього за два роки роботи він отримав серйозне визнання, а саме зайняв 3 місце серед колл-центрів 25 провідних банків України за якістю сервісу.

На наступний рік плануємо розширюватися, не зменшуючи темпів. В рамках кадрової програми «Дельта Банк — старт моєї успішної кар’єри» будемо запрошувати на роботу не тільки випускників кращих полтавських вузів, а й студентів 4-5 курсів.

Більше фото тут.

Рекомендую

Довідкова інформація