Дельта Банк святкує другу річницю Контакт-центру в Полтаві

17 вересня 2012

21 вересня 2012 р. в Полтаві Дельта Банк проводить День відкритих дверей у Контакт-центрі, на базі якого працює кадрова програма «Дельта Банк — старт моєї успішної кар’єри». Рік тому в рамках цього проекту Дельта Банк розпочав співробітництво з провідними ВНЗами Полтави, щоб залучати кращих випускників на роботу в його Контакт-центрі.

Сьогодні Дельта Банк взаємодіє майже з усіма вищими навчальними закладами Полтави, завдяки чому кількість операторів Контакт-центру всього за рік збільшилася з 200 до 324 співробітників, з яких переважно випускники Полтавського університету економіки і торгівлі, Національного технічного університету ім. Ю. Кондратюка, Полтавської державної аграрної академії та Полтавського національного педагогічного університету ім. В.Г. Короленко.

В Контакт-центрі Дельта Банку вчорашні випускники отримують всі можливості для того, щоб розпочати свою кар’єру — для них на постійній основі діють навчальні програми з розвитку профільних навичок та мотиваційні заходи. Вже за рік 8 полтавчан вийшли на позиції начальників відділів, 14 — стали начальниками сектора і супервізорами, 19 співробітників підвищили до провідних фахівців-наставників.

Євген Плотиця, заступник Голови Ради Директорів АТ «Дельта Банк», куратор Полтавського Контакт-центру:

— Разом з розвитком банку росте й Контакт-центр, тому маємо великі плани на наступний рік щодо реалізації програми «Дельта Банк — старт моєї успішної кар’єри». Зокрема, плануємо розширити функціонал майданчика, а саме включити такі напрямки, як робота з ризиками, ІТ, VIP- центр, Відділ підтримки внутрішніх клієнтів, а також додатковий функціонал Управління по роботи з простроченою заборгованістю. До кінця року маємо намір збільшити загальну кількість персоналу до 400 чоловік. Протягом попереднього періоду ми провели ремодулінг Контакт-центру: обладнали приміщення VIP-центру, приміщення для Телемаркетингу, ризиків, і наразі облаштовуємо «Зону відпочинку». А вільні керуючі вакансії плануємо закрити полтавськими спеціалістами.

За два роки існування Контакт-центр Дельта Банку отримав неабияке визнання: за підсумками дослідження Клубу керівників колл-центрів Hot Skills і Української Асоціації Директ Маркетингу, майданчик посів 3 місце за рівнем якості телефонного сервісу (у дослідженні брали участь 25 провідних банків).

Рекомендую

Довідкова інформація