Контакт-центр Дельта Банку — в трійці кращих за рівнем якості сервісу!

12 грудня 2011

Оголошено результати дослідження якості телефонного обслуговування серед 25-ти провідних банків України за 2011 рік. Ініціаторами дослідження виступили Клуб керівників колл-центрів Hot Skills та Українська Асоціація Директ Маркетингу. За підсумками дослідження, контакт-центр Дельта Банку посів третє місце за рівнем якості телефонного сервісу.

«15 грудня цього року виповнюється перша річниця з дня запуску роботи контакт-центру Дельта Банку на віддаленому майданчику в м. Полтава, тому 3-я позиція в підсумковому рейтингу серед провідних банків України підтверджує ефективність нашого внеску у розвиток висококласного сервісу, який Дельта Банк надає своїм Клієнтам », — каже Валентина Дудко, начальник Департаменту клієнтської підтримки АТ «Дельта Банк».

В основу дослідження була закладена базова методологія «Апекс Берг Контакт-Центр Консалтинг» — експерта на ринку контакт-центрів СНД, а також розроблена і апробована методологія Beeper Contact Center (України). Аналіз контакт-центрів проводився з точки зору споживача: за основу розмови було взято питання, з яким може звернутися будь-який потенційний клієнт банку: «Я збираюся їхати за кордон на відпочинок і хочу зробити платіжну картку. Яку картку Ви можете порадити?».

Далі йшли додаткові питання: яка комісія за зняття грошей, скільки часу займе виготовлення картки тощо. За цим обов’язково слідувало заперечення оператору. Оператори контакт-центру Дельта Банку успішно впоралися зі своїм завданням і отримали найвищі оцінки в блоках «Базові навички» і «Управління спілкуванням».

«Це означає, що зателефонувавши до контакт-центру Дельта Банку, Клієнт отримає не тільки кваліфіковану відповідь на своє питання, а й емоційно комфортне обслуговування. Я впевнена, що захоплення, бажання рости і розвиватися, знання того, що хоче Клієнт, стануть основою для подальшого розвитку нашого контакт-центру, підвищення лояльності постійних та ефективного залучення нових Клієнтів Дельта Банку», — резюмувала Валентина Дудко.

Сьогодні контакт-центр Дельта Банку включає «гарячу лінію» для фізичних осіб, центр з обслуговування Клієнтів — представників малого та середнього бізнесу, а також окремо виділену лінію для обслуговування вхідних дзвінків VIP-Клієнтів.

Контакт-центр Дельта Банку:

Ми працюємо для Вас в режимі 24/7 без перерв, вихідних та святкових днів!

Довідкова інформація