Дельта Банк відкрив двері для полтавських випускників

23 вересня 2011

Банк розпочав співробітництво з ВНЗами Полтави в рамках кадрової програми «Дельта Банк — старт моєї успішної кар'єри».

20 вересня в Полтаві в Контакт-центрі Дельта Банку пройшов День відкритих дверей, присвячений початку кадрової програми «Дельта Банк — старт моєї успішної кар'єри». Проект покликаний привернути увагу полтавських навчальних закладів до Дельта Банку, як до місця престижного працевлаштування для їх випускників. Цілями проекту також стали налагодження партнерських відносин з інститутами, університетами, технікумами і училищами міста, створення нових робочих місць в Контакт-центрі банку.

Перед гостями події — представниками ВНЗ, кадрових служб Полтави та ЗМІ виступили перші особи Дельта Банку. Старт програмі дав Євген Плотиця, заступник Голови Ради Директорів АТ «Дельта Банк», куратор Полтавського Контакт-центру. У своєму вітальному слові він висловив надію на тривале взаємовигідне партнерство між банком і найкращими ВНЗ Полтави. Серед них: Полтавський університет економіки і торгівлі, Полтавський інститут бізнесу, Полтавський інститут економіки та менеджменту «Світоч», Полтавський технічний університет ім. Ю. Кондратюка, Полтавська філія національної академії статистики, обліку та аудиту, а також Міський центр зайнятості, Полтавський обласний молодіжний центр зайнятості та інші.

«Кількість клієнтів Дельта Банку збільшується з кожним роком, тому ми залучаємо розумну талановиту молодь Полтави на роботу в Контакт-центр банку. З метою забезпечити якісну клієнтську підтримку, ми в рамках кадрової програми будемо розвивати потенційних співробітників ще в стінах навчального закладу. Так, на регулярній основі передбачається проведення у вузах, технікумах і училищах міста майстер-класів і тренінгів з особистісного та професійного зростання.
Для нас дуже важливо, щоб голос Дельта Банку звучав компетентно, впевнено, щоб співробітник Контакт-центру надавав грамотну допомогу клієнтам. Тому Дельта Банк дасть молодим фахівцям знання, які знадобляться їм у дорослому житті, зроблять їх професіоналами своєї справи»
, — сказав Євген Плотиця.

«Дельта Банк лідирує на українському ринку споживчого кредитування з 2006 року, сьогодні - це універсальний банк, в якому працює більше 5000 співробітників. Прийшовши до нас на роботу, випускники полтавських ВНЗів отримають офіційне працевлаштування, всі соціальні гарантії по КЗпП, досвід і можливості професійного розвитку. Завдяки нашій системі KPI — ключових показників ефективності — молоді фахівці будуть не просто отримувати зарплату, а навчаться заробляти гроші», — заявила Олена Урусова, директор з персоналу АТ« Дельта Банк».

В результаті зустрічі був вироблений формат взаємодії між Дельта Банком та адміністрацією полтавських ВНЗ: випускники 4-5-х курсів стажуватимуться в банку, а після здачі спеціальних іспитів кращі з них стануть операторами Контакт-центру.

Після офіційної частини заходу гості побували в святая святих Дельта Банку: побачили, як працюють близько 200 чоловік під дахом Контакт-центру, як обробляються запити клієнтів, яких на місяць надходить понад 200 000.

Кадрова програма «Дельта Банк — старт моєї успішної кар'єри» була приурочена до Дня народження Контакт-центру, тому Дельта Банк влаштував для своїх співробітників і гостей події справжнє свято. Сім'ї, друзі і близькі операторів змогли прийти і подивитися, де і в яких умовах працюють їхні рідні, познайомитися з їхніми колегами, взяти участь у корпоративних іграх і розвагах, поаплодувати учасникам великого святкового концерту, організованого співробітниками в честь Дня народження Контакт-центру.

Довідка про Контакт-центр Дельта Банку

Контакт-центр Дельта Банку був створений в грудні 2010 року з метою зробити послуги банку більш зрозумілими для клієнтів, виявити їх актуальні фінансові потреби та запити. Ключовими принципами роботи Контакт-центру є професіоналізм і індивідуальний підхід до вирішення питань кожного діючого або потенційного клієнта банку.

Контакт-центр знаходиться в Полтаві. Кількість операторів — 200 чоловік. За робочий день Контакт-центр обробляє понад 3500 вхідних дзвінків з усіх куточків України, за місяць — близько 200 000 дзвінків. Працює в режимі 24 / 7, без перерв, вихідних та святкових днів.

Довідкова інформація