Дельта Банк — переможець тендеру від «Фокстроту»

24 березня 2011

Завершився тендер серед банків, який надає право оформлення споживчих кредитів покупцям в магазинах торгової мережі «Фокстрот. Техніка для дому» з 1 квітня 2011 року по 31 березня 2012 року включно (наступний фінансовий рік). «Це Дельта Банк, „Банк Русский Стандарт“, „УкрСиббанк“ і „Приватбанк“», — оголосив голова тендерного комітету «Фокстрот. Техніка для дому» Геннадій Молдавський на прес-конференції, яка відбулася 22 березня.

Тендер стартував 1 лютого 2011 року. Дельта Банк відповідав головним вимогам рітейлера — максимально вигідні умови кредитування для кінцевого споживача, можливість реалізації поточних кредитних програм компанії і готовність розробляти нові. Ще одна важлива умова — забезпечення запланованого місячного обсягу оформлення кредитів в розмірі не менше 10% від загального об’єму продажу.

Одним з головних критеріїв вибору переможців, за словами представників ГК «Фокстрот», стала тривала успішна діяльність банків на українському ринку, і, звичайно ж, великий потенціал і технічні ресурси.

Рітейлер відзначає, що потребкредитування в «Фокстроті» стане драйвером зростання продажів цього року. Тільки з початку 2010-2011 фінансового року до його кінця (березень поточного року) продажі в кредит в мережі збільшилися з 28-30% до 38-40%. Планується, що найбільш затребуваними в 2011 році стануть телевізори, ноутбуки, цифрова фототехніка, мобільний зв’язок. В решті товарних груп (побутова техніка, кухонна техніка, прилади особистого користування) також є цікаві підгрупи, за якими прогнозується зростання вище середнього. В мережі організовано чотири види кредитів: «0% кредит» (без подорожчання), «Экспрес-кредит», «10×10×10» і «Мобільний в кредит».

«Фокстрот» — це сильний перевірений партнер, з яким ми працюємо, починаючи з 2006 року. І в тому, що увесь цей час Дельта Банк залишається експертом у споживчому кредитуванні, звичайно ж, є велика заслуга компанії «Фокстрот. Техніка для дому», — коментує Світлана Чирва, Заступник Голови Ради Директорів АТ «Дельта Банк». — Результат говорить сам за себе: в 2010-у році ми щомісяця займали перше місце з продажів в «Фокстроті», лідируючі позиції ми зберегли і в 1-ому кварталі 2011-го. Завдання Дельта Банку на цей рік — залишитися № 1 у сфері споживчого кредитування, і для нас дуже важливо, що ми зберігаємо тривалі багаторічні відносини з партнером, якому довіряємо. Дельта Банк підготував багато цікавих пропозицій для клієнтів, успішна реалізація яких багато в чому залежить від конструктивної співпраці з мережею. В особі «Фокстрот» ми знайшли, в першу чергу, однодумця, зацікавленого в тому, щоб спільні програми банку і мережі давали максимальний ефект, у тому числі, і для кінцевого споживача".

Довідкова інформація