Розпочав роботу Центр підтримки клієнтів малого та середнього бізнесу

10 березня 2011

Дбаючи про кожного клієнта та постійно працюючи над підвищенням рівня сервісу при наданні банківських послуг, АТ «Дельта Банк» радий повідомити про початок роботи Центру підтримки клієнтів малого та середнього бізнесу. Відтепер ви можете дистанційно (не відвідуючи відділення банку) та безкоштовно отримати швидкі відповіді на всі питання, які виникають у вас в процесі співпраці з банком.

Зателефонувавши або надіславши письмовий запит до Центру підтримки клієнтів МСБ, ви отримаєте:

  • інформацію фінансового характеру стосовно конкретних операцій, які ви здійснюєте в банку (довідки, виписки, суми нарахувань, суми заборгованості тощо);
  • технічну та технологічну допомогу при проведенні операцій;
  • консультації, роз’яснення загального характеру з питань банківських послуг за всіма напрямками;
  • оперативне замовлення будь-якої банківської послуги, зміну тарифного пакету, оформлення платіжних документів, проведення розслідування по втраченому платежу, внесення зміни в укладені угоди, реакцію на пропозиції, скарги тощо.
Контакти для звернень до Центру підтримки клієнтів МСБ:

Телефон: (044) 428-61-90 або 0-800-5000-18 (дзвінки зі стаціонарних телефонів по всій території України безкоштовні);
Факс: (044) 496-36-87;
E-mail: consultant@deltabank.com.ua
Поштова адреса: 01133, м. Київ, вул. Щорса, 36-Б. Центр підтримки клієнтів МСБ.

Режим роботи : з 9-00 до 18-00 в робочі дні.

Довідкова інформація