Дельта Банк проводить нову рекламну кампанію

15 квiтня 2008

З 28 березня по 24 квітня 2008 року Дельта Банк проводить комплексну маркетингову кампанію на підтримку депозитних продуктів під слоганом «Нічого зайвого».

Дельта Банк на початку цього року пропонує споживачам унікальні умови по депозитам — 18% річних. Саме цій пропозиції присвячена перша хвиля серії рекламних роликів. Розробкою і реалізацією проекту займалося рекламне агенсттво «Adam Smith Advertising».

Перед агентством стояло завдання створити кардинально нову рекламну стилістику просування продуктів банку, зберігши при цьому впізнанний корпоративний стиль. Основною метою рекламної кампанії є донести в яскравій і зрозумілій формі той факт, що Дельта Банк пропонує не просто унікальні вигідні умови, але можливість їх отримати без витрати додаткового часу і зусиль. Тобто, Дельта Банк дає споживачу тільки те, що йому необхідно і нічого зайвого. Ця ключова фраза стала слоганом кампанії, її ємкою ілюстрацією — «Дельта Банк. Нічого зайвого».

Для виразу простоти і легкості був розроблений візуальний прийом, в якому працівник банку доступно, буквально «на пальцях» роз'яснює всі переваги депозитів від Дельта Банку. Текст ролику ілюструється на простих візуальних прикладах, в яких особливу родзинку додають звукові ефекти.

За словами творчої групи проекту: «Стиль ролика підкреслено іронічний, не стандартний для банківських роликів. Наш герой, працівник банку, міркує про елементарні істини — банк повинен бути простим і зрозумілим, без складних правил і зайвих паперів. Зрозуміло, що така проста система присутня далеко не у всіх банках, але для Дельта Банку це природно. Відкидаючи все зайве, герой ролику залишає тільки сам продукт — пропозиція по вигідному депозитному внеску, який можна отримати в найширшій мережі».

Творча команда РА повного циклу Adam Smith Advertising: креативний директор Влад Ворожбієв, арт-діректор Тарас Ложенко, копірайтер Ліна Дегтярева, продюсер Яна Плітенко, дизайнер Даша Калита, production house Amavi Films.