Дельтамен VS. Дід Мороз

14 грудня 2007

З 12 листопада Дельта Банк починає реалізацію другої комплексної маркетингової кампанії по просуванню кредитного продукту «Швідкі гроші».

Вона стане продовженням гучної рекламної кампанії, обличчям якої став Дельтамен — герой, який приходить на допомогу тим, хто терміново потребує готівки. У другій частині Дельтамен виступає в ролі Діда Морозу, який виконує будь-які бажання людей напередодні Нового Року.

У новому роліку Дельтамен виявляється популярнішим, ніж Дід Мороз: до нього вищукується ціла черга з людей, які хочуть отримати наявні кошти на свої потреби, а в реальному житті клієнти можуть скористатися послугами швидкого кредитування від Дельта Банку.

Основною метою нової кампанії є популяризація і просування продукту по cash-кредитуванню в передноворічний період, який допоможе клієнтам вирішити їх тимчасові потреби в готівці, а також проінформувати про новий банківський продукт.

Дельтамен — це персонаж, стилізованний під Супермена, який готовий прийти на допомогу саме в той момент, коли наш потенційний клієнт випробовує гостру необхідність в отриманні наявних коштів швидко і безпосередньо в магазині. Слоган продукту: «Швідкі гроші. Тут і зараз» відображає суть нового продукту.

Тараса Ложенко, директор РА Adam Smith Advertising: «У новорічній комунікації ми використовували нестандартний підхід, поєднавши актуальність передсвяткового споживання з нашим героєм, який виконує бажання краще, ніж Дід Мороз! Звичайно, в цій концепції закладений гумор, в черзі до Дельтамену стають дорослі, по-дитячому шепочучи йому на вушко, для чого потрібні гроші. Популярність Дельтамена пояснюється тим, що він негайно видає готівку на покупку новорічних подарунків. Ця ідея передає швидку видачу кредитів і близькість Дельтамена (Дельта Банку) до клієнтів».

«Працюючи над ідеями цієї рекламної кампанії, ми хотіли, щоб люди почали посміхатися напередодні новорічних свят, і звернення в Дельта Банк викликало у них позитивні асоціації», — говорить Світлана Чирва, начальник департаменту маркетингу і реклами Дельта Банку.

Творча команда РА повного циклу Adam Smith Advertising: креативний директор Влад Ворожбієв, арт-діректор Тарас Ложенко, копірайт Ліна Дегтярева, дизайнер Даша Калита, продюсер Яна Плітенко, керівник проекту Мар'яна Коспа, режисер Tom Geens (Великобританія), оператор Andres Marder (Німеччина), рroduction house Esse Production House.