Дельта Банк змінив «Муху» на «Фішку»

14 травня 2007

З 14 травня стартує нова всеукраїнська кампанія Дельта Банку під умовною назвою «Фішка». Розробку ідеї, а також виробництво роліка і поліграфії виконало агентство «Кінограф».

Основною метою нової кампанії є актуалізація знання про банк, підтримка іміджу, що склався, і інформування про новий продукт — міжнародну кредитну карту Visa Classic.

Перед агентством було поставлено завдання розробки і реалізації ідеї сіквела першої кампанії, яка б в легкій формі, що запам'ятовується, донесла існуючим і потенційним клієнтам Дельта Банку інформацію про оновлення продуктового ряду банку новим стратегічним продуктом, а також продемонструвала б можливості, які надає кредитна карта. «Згідно нашим дослідженням, за наслідками зимової кампанії Дельта Банк увійшов до ТОП-10 українських банків по знанню серед цільової аудиторії. Більш того, респонденти дуже позитивно сприйняли перший ролік, що не забарилося позначитися зростанням звернень на пункти обслуговування клієнтів, — говорить начальник управління маркетингу і реклами Дельта Банку Олександр Чайкин. — Тому коли встало питання про нову кампанію, ми вже чітко розуміли, що комунікація повинна ідейно продовжувати першу кампанію».

Робота над створенням рекламного роліка «Фішка» — це вже другий досвід співпраці Дельта Банку і «Кінографа». За словами директора агентства Віталія Кокошко, «нам дійсно повезло з клієнтом. У банківській рекламі дуже мало гнучких, динамічних, сміливих і, що важливо, що уміють слухати і чути замовників».

Рекламний ролік «Фішка», який ідейно продовжує рекламний ролік «Муха», є основним компонентом рекламної кампанії Дельта Банку по просуванню своїх послуг.

Зовнішня реклама і прінти створювалися для основних точок продажів кредитів: супермаркетів побутової техніки, меблевих магазинів, салонів мобільного зв'язку і туристичних агентств.

Сторону Дельта Банку — замовника послуг з розробки ідеї і виробництва рекламного ролика — представляли начальник департаменту маркетингу Світлана Чирва і начальник управління маркетингу і реклами Олександр Чайкин.

Агентство/продакшн — «Кінограф»: креативний директор Л. Лилик. Копірайт Т. Яріч, К. Чорних, розробник ідеї і режисер В. Кокошко, оператор A. Feira Chios, дизайн Т.Рублева, Е. Муругова.