Інтернет-банкінг «myDELTA»

Ми з Вами на зв'язку 24/7

за телефонами:
(044) 428-95-95
та 0 800 500 600
безкоштовно зі стаціонарних телефонів на всій території України.

Запустіть програму для сканування коду!

Завантажуй з

Запустіть програму для сканування коду!

Завантажуй з

«myDELTA» — це сучасний сервіс дистанційного доступу до банківських продуктів, який дозволяє Вам управляти своїми коштами і держувати інформацію про всі відкриті в Дельта Банку рахунки і картки в будь-який зручний для Вас час.

Підключення і обслуговування в Системі «myDELTA» — безкоштовно.

Ознайомитися з інтерфейсом системи «myDELTA»

Усе найкраще в одному Інтернет-банкінгу!

Платежі та перекази з будь-якої точки планети

Контроль за рахунками, сплата рахунків та послуг, погашеннякредитів та багато іншого.

Безпечний банкінг

Ваші кошти та операції захищені.

Додатковий заробіток

Відкриття та поповнення on-line депозитів з підвищеною ставкою.

Економія часу

Мобільність, доступна кожному. Віртуальний світ реальних транзакцій з Вами вдома, на роботі, в парку на відпочинку – будь-де та без зайвих черг!

Вигравайте подарунки

Віртуальні транзакції – реальні призи! Кожна транзакція бере участь в різноманітних акційних програмах

«Була приємно здивована, що можна за хвилину оплатити комуналку, не виходячи з дому. Та ще й без комісії. Дійсно, зробили для людей. Спасибі Дельта Банку!»

— Людмила Тарасова

«Перевів через Інтернет-банкінг суму до Німеччини з картки на картку. Сестра отримала через 15 хвилин. Зручно і оперативно. А головне — конфіденційно).»

— Дмитро

«Вирішив глянути в Інтернеті: які відсотки дають. Зайшов і з карткою в myDELTA відкрив відразу депозит. Так просто! 10 хвилин — і відсотки знову закапали.»

— Сергій

«Навіть і не думала, що витрачати гроші в мережі безпечніше, ніж при розрахунку готівкою. Перш ніж провести онлайн-платіж, відкриваєш ліміт на оплату. Коли щось не так, тобі дзвонить менеджер Дельта Банку, щоб переконатися, що карткою розраховувався її господар. Цікаво, коли готівкові платежі стануть настільки ж безпечними?»

— Аня

«Хороший сервіс. Не потрібно йти у відділення, стояти в черзі. Сам собі банкір, сам собі клієнт.»

— Олександр